Інформація про ЦПРПП
Основне завдання Центру – створити вичерпне інформаційне поле для педагогів закладів освіти Куп’янської міської громади щодо суб’єктів підвищення кваліфікації, тематики їхніх освітніх заходів і створення банку даних про суб’єкти підвищення кваліфікації.
Основною функцією Центру є організація та проведення консультування педагогічних працівників, тому особлива увага приділяється наданню саме консультативної підтримки, зокрема з питань:
- Планування та визначення траєкторії професійного розвитку педагогічних кадрів.
- Планування роботи професійних спільнот (педагогічних клубів).
- Інформаційне забезпечення педагогів із питань атестації та сертифікації.
- Надання методичної підтримки в апробації теоретичних положень та методичних рекомендацій.
Пріоритетними напрямами для планування заходів професійного розвитку та консультування освітян Куп’янської територіальної громади визначено:
- Сприяння професійному та безперервному розвитку педагогів.
- Створення інформаційного освітнього простору для отримання якісних освітніх послуг підвищення кваліфікації та забезпечення партнерської взаємодії з освітніми закладами та суб’єктами підвищення кваліфікації.
У 2025 році діяльність Центру здійснюватиметься за векторами:
1. Вивчення запитів споживачів освітніх послуг щодо ключових моментів професійного розвитку. Визначення проблемного поля кожного педагога.
2. Формування баз даних суб’єктів підвищення кваліфікації, провайдерів освітніх послуг, інших джерел інформації (вебресурсів), необхідних для професійного розвитку педагогічних працівників.
3. Допомога педагогам в здійсненні самооцінювання власної педагогічної майстерності (анкети самооцінювання, опитувальники, щоденники, форми зворотного зв’язку, тести, які будуть безпосередньо пов’язані з професійним стандартом учителя і зможуть використовуватися для самооцінювання власної діяльності, рефлексії).
4. Допомога педагогам в розробці індивідуальної траєкторії професійного і особистого розвитку.
5. Атестація педагогічних працівників за новим Положенням, вироблення прозорих та реалістичних критеріїв оцінювання ефективності кваліфікації.
6. Об’єднання педагогів й керівників закладів освіти в самодостатні професійні спільноти, які підтримують і допомагають розвиватися її учасникам.
Шляхи реалізації:
- Консультування педагогічних працівників з питань організації освітнього процесу, досягнень психолого-педагогічних наук;
- Методична допомога педагогам в розробці індивідуальної траєкторії професійного розвитку;
- Інформаційне забезпечення педагогічних працівників із питань запровадження освітніх інновацій ( наукові процеси, рекомендації, інші матеріали);
- Надання методичної допомоги педагогам в участі у конкурсах професійної майстерності;
- Вивчення потреб і надання практичної допомоги педагогічним працівникам у період підготовки їх до атестації.